Najsmuklejsze wśród pancernych, najbardziej wytrzymałe wśród smukłych
Rośnie zainteresowanie smartfonami, które są nie tylko wytrzymałe, ale także przyjazne dla użytkownika i środowiska. Na polski rynek wchodzi marka IIIF150 z szeroką ofertą nowoczesnych urządzeń, które redefiniują standardy odporności i designu. Te wzmacniane, a zarazem smukłe smartfony otwierają nową erę trwałości i stylu.
Coraz więcej użytkowników wybiera smartfony, które mogą przetrwać każdą przygodę i wytrzymają co najmniej kilka sezonów. Odpowiedzią na ten trend jest debiut na polskim rynku marki IIIF150 (czytaj: i-ef-sto pięćdziesiąt), z ofertą pancernych, ale smukłych i funkcjonalnych smartfonów o wyjątkowym wzornictwie.
Użytkownicy smartfonów coraz częściej szukają urządzeń, które dotrzymają im kroku w każdej sytuacji – od pracy w wymagających warunkach po ekstremalne przygody. Odpowiadamy na te potrzeby, wprowadzając na rynek linię nowoczesnych, wzmacnianych smartfonów marki IIIF150, które łączą w sobie wytrzymałość z eleganckim i smukłym designem – mówi Wioletta Batóg, prezes zarządu spółki MB Mobile.
Innowacyjne, supernowoczesne urządzenia IIIF150 przełamują stereotyp pancernego, outdoorowego smartfonu jako ciężkiego i topornego aparatu. Mimo wzmocnionej obudowy odpornej na wodę, pył i wstrząsy oraz pojemnej baterii, smartfony IIIF150 są smukłe i lekkie. Dzięki temu zapewniają maksymalny komfort użytkowania miłośnikom aktywnego życia, outdoorowych przygód i sportów ekstremalnych.
Trzy kreski (trzy litery „i”) w logo marki to nie przypadek – symbolizują inwestycję w innowacje (Investment In Innovation): najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, intrygujący wygląd urządzeń oraz nową jakość budowania doświadczeń klientów. Logo kojarzy się także z górą i symbolizuje stabilność oraz niezachwianą jakość produktów marki.
Misją marki IIIF150 jest tworzenie wzmocnionych, wytrzymałych smartfonów o niebanalnym, nowoczesnym, a przede wszystkim supersmukłym i ergonomicznym kształcie, zapewniającym maksymalną wygodę użytkownikowi. Marka posiada własny design house, gdzie sztab specjalistów pracuje nad wyglądem urządzeń, aby ich stylistyka była nowoczesna, intrygująca i wyprzedzająca trendy. Jednocześnie fachowcy od elektroniki i nowych technologii dbają o to, by w smartfonach IIIF150 nie zabrakło inteligentnych rozwiązań, doskonałej jakości materiałów oraz by były niezawodne, wytrzymałe i zapewniały klientom najwyższą jakość użytkowania.
Kim są odbiorcy marki IIIF150?
To ludzie mający dzikość w sercu, pełni pasji, miłości do natury, to pracujący w terenie, często w trudnych i zmiennych warunkach. IIIF150 to doskonały wybór dla np. pracowników handlu i logistyki, służb mundurowych czy branży budowlanej. Smartony IIIF150 docenią ludzie ciekawi świata, aktywnie spędzający czas na łonie natury bez względu na pogodę, miłośnicy sportów wodnych, wspinaczki, biwakowania, górskich wypraw i narciarstwa, dla których ważne jest, aby ich smartfon dobrze znosił trudne warunki atmosferyczne, zamoczenia, zmienne temperatury, upadki, kurz i pył, a równocześnie charakteryzował się wysoką żywotnością baterii.
Marka IIIF150 została powołana do życia w 2020 roku z misją tworzenia nowoczesnych outdoorowych smartfonów sprzyjających ponownemu zbliżeniu ludzi do natury i pokochania wolności. W 2021 roku marka otworzyła swój pierwszy oficjalny sklep na Aliexpress, a rok później miała już ponad 100 tysięcy użytkowników.
Polscy klienci będą mogli kupić pierwsze smartfony marki już w grudniu 2024 w Media Expert i X-Kom.
Więcej informacji o marce IIIF150: IIIF150 | Wytrzymałe | Ultra cienkie | Telefony do zadań specjalnych
MB Mobile
press box
Link do strony artykułu: https://mlwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/smartfony-marki-iiif150-wkraczaja-na-polski-rynek